Masz pytania?
Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku między 8.00 a 16.00 a udzielimy Ci wyczerpującej porady telefonicznej. Poza godzinami pracy naszych doradców proponujemy wysłać nam maila lub kontakt przez formularz kontaktowy.
32 777 43 60
biuro@tbitech.pl
Najczęściej zadawane pytania:
Jak wysłać formularz kontaktowy?
Do formularza kontaktowego można przejść z menu głównego z zakładki „Kontakt”.
Jak zgłosić usterkę maszyny?
Można to zrobić w dwóch miejscach na naszej stronie:
- W prawym górnym rogu przez „Panel klienta” znajdują się wszystkie szczegółowe formularze. Także formularz serwisowy.
- W zakładce „Serwis” poprzez pierwszy z lewej strony blok „Zgłoś usterkę.
Rekomendujemy korzystanie z formularza, bo daje to gwarancję, że zgłoszenie dotrze do odpowiednich osób. Jest to najszybszy sposób na zgłoszenie problemu z maszyną TBI
Jak zareklamować maszynę TBI Technology?
Formularz reklamacyjny znajduje się w Panelu klienta. Należy go wypełnić i przesłać.
Odkup używanej obrabiarki CNC TBI Technology
Aby zgłosić chęć odkupu używanej obrabiarki TBI, w pierwszej kolejności prosimy wypełnić formularz „Zgłoś odkup obrabiarki TBI”.
Gdy go otrzymamy, zweryfikujemy, czy posiadamy taką maszynę i skontaktujemy się z Państwem, aby udzielić informacji.
Od czego zależy cena obrabiarki CNC?
Ujmując temat w dużym uproszczeniu: cena maszyny CNC zależy przede wszystkim od tego, jak jest zbudowana. Na cenę składają się materiały, komponenty, wyposażenie, praca ludzka, marka. Pomijając kwestię sterowania – maszyny CNC różnych producentów mają dość podobne rozwiązania techniczne. Zazwyczaj rozbieżności występują między wielkością, długością, wagą, dokładnością czy aspektami wizualnymi i rozpoznawalnością marki.
Jak zgłosić rekomendację i jakie ona daje korzyści?
Rekomendację zgłaszamy poprzez formularz w Panelu klienta. Po przesłaniu formularza skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i przedstawi korzyści płynące z zarekomendowania TBI Technology.
Jak wygląda egzamin w Akademii CNC?
Zasady ogólne dotyczące egzaminów:
- Uczestnik powinien mieć ukończone 18 lat.
- Egzamin odbywa się na terenie TBI Technology, na urządzeniach udostępnionych Uczestnikowi.
- Podczas egzaminu praktycznego, uczestnik nie może korzystać z żadnych urządzeń telekomunikacyjnych.
Egzamin jest przeprowadzany w formie praktycznej, uczestnik dostaje do wykonania poszczególne zadania w zależności od modułu.
W trakcie egzaminu trener wypełnia protokół egzaminu z oceny uczestnika. Ocena prowadzona jest w skali procentowej.
Warunkiem zdania egzaminu jest uzyskanie zaliczenia w wysokości 80%. Oceny wyników egzaminu praktycznego dokonuje egzaminator. Wyniki oceny są oceniane okresowo przez niezależnego oceniającego.
Po zakończeni egzaminu egzaminator potwierdza wyniki podpisem.
Na podstawie pozytywnej decyzji wydawany jest certyfikat.
Pierwsze zalanie maszyny - najważniejsze informacje.
Pierwsze uruchomienie maszyny nie byłoby możliwe bez odpowiedniego chłodziwa i oleju. Dlatego pakiet startowy tych płynów oferujemy przy kupnie maszyny. Wprowadziliśmy to jako standard już na etapie podpisywania umowy, aby nikomu ta informacja nie umknęła.
Jeśli klient wyraża zgodę na dostarczenie przez nas chłodziwa i oleju – nasz zespół z TBI Tools posiada gotowe pakiety w zależności od wybranej maszyny. Jest to rozwiązanie ułatwiające całą procedurę, klient nie musi się o nic martwić, wszystko zostaje dostarczone wraz z maszyną. Natomiast gdy klient odmówi – musi zapoznać się z informacjami zawierającymi wymogi, jakie muszą spełnić chłodziwo i olej oraz dostarczyć je we własnym zakresie na uruchomienie obrabiarki.
Przy wyborze chłodziwa należy zwrócić uwagę m.in. czy są mieszalne bądź niemieszalne z wodą lub czy są bezolejowe/olejowe.
My rekomendujemy chłodziwa półsyntetyczne wodorozcieńczalne do obróbki żeliwa, stali i aluminium.
Jeśli chodzi o oleje – do wyboru są oleje hydrauliczne i smarowne – w zależności od potrzeb.
Więcej informacji znajduje się na stronie TBI Tools, pracownicy działu narzędzi również chętnie udzielą informacji w tym zakresie.
Tutaj można pobrać karty charakterystyki:
Jak realizujemy usługę zdalnego serwisu?
Zdalny serwis jest w 100% rozwiązaniem opartym na naszej infrastrukturze – urządzeniu i karcie SIM, maszyna nie potrzebuje dostępu do internetu klienta. Na Państwa życzenie w przypadku maszyny ze sterowaniem Heidenhain, wysyłamy co 2 tygodnie raporty serwisowe.
Połączenie z maszyną jest przeprowadzane po uzyskaniu zezwolenia operatora cnc, który wciska przycisk na sterowaniu maszyny. Połączenie jest szyfrowanie, a dane typu kod są bezpieczne – nie mamy do nich wglądu.
Zdalny serwis - co po gwarancji?
Usługa zdalnego serwisu jest bezpłatna, gdy dostarczamy klientowi maszynę. Telefoniczny i mailowy helpdesk jest także bezpłatny, a z każdej diagnozy jest przesyłany raport. Gdy roczna gwarancja się kończy, klient może przedłużyć zdalny serwis. Wtedy wystarczy uiścić roczną opłatę administracyjną, a serwis będzie rozliczany za każdą rozpoczętą godzinę.
Czy stacja robocza i symulator CNC to to samo?
Stacja robocza TBI Technology została zaprojektowana tak, by jak najwierniej odtworzyć pulpit sterowniczy obrabiarki.
Jej komponenty zawarte są w ergonomicznej i zwartej obudowie. Zapewnia to użytkownikowi komfort korzystania nawet podczas wielogodzinnego treningu. Do stacji doprowadzony jest tylko jeden przewód zasilający. Gdyby go odłączyć, możemy ją przenieść w dowolne miejsce. Po ponownym podłączeniu do sieci, jest natychmiast gotowa do pracy.
Na szkoleniach pracujemy na monitorze dotykowym, tak jakbyśmy pracowali na komputereze Heidenhain MC8420. Dzięki tym rozwiązaniom użytkownik ma poczucie, że pracuje na „prawdziwym” sterowaniu Heidenhain.
Natomiast symulator CNC to po prostu program, który można pobrać ze strony producenta (w tym przypadku Heidenhain), a następnie zainstalować na komputerze.
Na jednym ekranie widzimy wówczas klawiaturę oraz ekran roboczy. Poruszamy się przy pomocy myszki lub skrótów klawiszowych. Ograniczenie takiego symulatora wynosi 100 bloków programu, więc zasymulowanie pracy obrabiarki przy większej ilości bloków jest niemożliwe.