Praca

Praca w TBI Technology

to kontakt z najnowszą technologią oraz rozwiązaniami IT – platformy szkoleniowe, system CRM i ERP, zdalny serwis oraz jednocześnie dobrze znający się i współpracujący zespół. Nie jesteśmy wielką firmą ale mamy wielki dynamizm i ciągły rozwój.

Aktualne ogłoszenia o pracę:

Lokalizacja: cała Polska (praca zdalna / stacjonarna / wyjazdowa)

Inżynier sprzedaży jest stanowiskiem samodzielnym i podlega Zarządowi, docelowo dyrektorowi działu handlowego. Raportowanie odbywa się raz w miesiącu w zakresie zrealizowanych wizyt oraz planów sprzedażowych.
 
Opis stanowiska:
  • aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym,
  • prezentowanie naszych obrabiarek i rozwiązań Klientom, dostosowując ofertę do ich indywidualnych potrzeb,
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami i utrzymanie regularnego kontaktu w celu rozwijania sprzedaży,
  • opracowywanie i negocjowanie umów handlowych, w tym warunków dostaw, cen i harmonogramów,
  • monitorowanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
  • przygotowywanie raportów sprzedażowych i prognozowania wyników sprzedaży.
 
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenie w sprzedaży obrabiarek CNC lub podobnych produktów na rynku przemysłowym,
  • umiejętność prowadzenia sprzedaży doradczej (proces sprzedażowy trwa od kilku do kilkunasty miesięcy),
  • znajomość technologii i procesów związanych z obróbką skrawaniem,
  • umiejętność budowania relacji z Klientami i prowadzenia negocjacji handlowych,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
  • determinacja, pracowitość, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, konsekwencja w działaniu, umiejętność organizacji czasu pracy
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy z systemami CRM.
 
Oferujemy:
  • wynagrodzenie: kwota bazowa, premia kwartalna i prowizja:
    • kwota bazowa w przedziale 5500-6500 PLN netto ustalana jest na podstawie obrotu za poprzednie 12 miesięcy, na kolejny rok (nie dotyczy pierwszej umowy – ustalona na rozmowie w zależności od doświadczenia i umiejętności),
    • premia kwartalna – 1500 PLN netto (po zrealizowaniu wskaźników jakościowych pracy – nowi Klienci, wizyty, wykonane połączenia telefoniczne, itp.),
    • prowizja handlowa netto– maksymalnie 0,9% od wartości sprzedaży.
  • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych (limit 400 km) – Skoda Octavia,
  • odpowiednie narzędzia pracy – laptop, tablet do prezentacji i telefon służbowy,  baza Klientów oraz wsparcie sprzedażowe,
  • pracę w trybie hybrydowym – spotkania handlowe odbywają się raz w miesiącu w siedzibie firmy,
  • szkolenia wstępne produktowe- dotyczące naszych maszyn i narzędzi, szkolenia handlowe i z rozwoju osobistego,
  • fundusz socjalny – wczasy pod gruszą,
  • system kafeteryjny MyBenefit.

CV prosimy wysyłać na adres: praca@tbitech.pl 

Opis stanowiska:

Praca w terenie:

  • wykonywanie wszelkich czynności związanych z montażem, uruchomieniem i kalibracją maszyn pod kątem mechanicznym,
  • wykonywanie przeglądów i konserwacji maszyn CNC pod kątem mechanicznym,
  • serwis i utrzymanie maszyn sterowanych numerycznie,
  • sporządzanie dokumentacji przeprowadzanych napraw, przeglądów itd.
 
Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub zawodowe techniczne (budowa maszyn, elektronika, obróbka skrawaniem, mechanika itp.),
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dyspozycyjności.
 
Oferujemy:
  • ciekawą pracę na umowę o pracę,
  • premie miesięczne i świąteczne,
  •  „wczasy pod gruszą”
  • system MyBenefit
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość rozwoju – szkolenia.

CV prosimy wysyłać na adres: praca@tbitech.pl 

Opis stanowiska:
  • Praca w terenie:
    • instalowanie obrabiarek,
    • wykonywanie przeglądów i konserwacji maszyn CNC.
  • W siedzibie firmy:
    • montaż i budowa obrabiarek w siedzibie firmy.
 
Wymagania:
  • wykształcenia technicznego, preferowane techniczne w kierunkach automatyka, mechanika, mechatronika, elektryka, obróbka skrawaniem, budowa maszyn itp.,
  • mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych,
  • mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • prawa jazdy kat. B,
  • umiejętności efektywnej realizacji celów,
  • umiejętności analizy problemów,
  • skuteczności w działaniu.
 
Oferujemy:
  • ciekawą pracę na umowę o pracę,
  • premie miesięczne i świąteczne,
  •  „wczasy pod gruszą”
  • system MyBenefit,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość rozwoju – szkolenia.

CV prosimy wysyłać na adres: praca@tbitech.pl 

Lokalizacja: Racibórz

Zakres obowiązków:
  • wdrażanie i realizacja opracowanej strategii marketingowej grupy TBI,
  • zarządzanie treścią oraz bieżąca aktualizacja na stronach internetowych spółek grupy TBI,
  • tworzenie kampanii reklamowych oraz badanie i analiza ich efektywności,
  • kreowanie i optymalizacja komunikacji z klientami firmy: newslettery i mailing,
  • współtworzenie działań online mających na celu pozyskiwanie nowych klientów,
  • inicjowanie akcji budujących znajomość marki na rynku, w oparciu o najnowsze trendy,
  • projektowanie grafik, banerów wykorzystywanych na stronach oraz pozostałych materiałów POS,
  • produkcja multimedialna, w tym filmów, animacji, rolek oraz innych innowacyjnych kreacji marketingowych,
  • prowadzenie profili na portalach społecznościowych, poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze Social Media oraz wdrażanie najlepszych praktyk,
  • monitoring publikacji w prasie i na portalach branżowych,
  • koordynacja, współorganizacja i udział w targach, wystawach i innych imprezach zewnętrznych i wewnętrznych,
  • współpraca z dostawcami, agencjami marketingowymi oraz pozostałymi działami firmy
Wymagania:
  • znajomość kanałów marketingowych oraz mechanizmów pozwalających na promocję marki w Internecie (znajomość platformy SalesManago będzie dodatkowym atutem),
  • swoboda pisania i tworzenia treści,
  • dokładność, terminowość i dbałość o szczegóły,
  • umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej,
  • wykształcenie – minimum średnie,
  • znajomość programów z pakietu MS Office,
  • znajomość programów graficznych z pakietu Adobe oraz Canva,
  • determinacja w realizacji celów,
  • znajomość języka angielskiego.

CV prosimy wysyłać na adres: praca@tbitech.pl
Temat: Praca – Specjalista ds. marketingu

Prosimy o umieszczenie na CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TBI Technology Sp. z o.o. z siedzibą w Raciborzu, ul. Bosacka 52, w celu udziału w procesie rekrutacyjnym teraz i w przyszłości, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Przyjmuję do wiadomości, że dane będą przetwarzane do momentu wycofania przeze mnie zgody a wyrażenie zgody jest dobrowolne jednak konieczne do udziału w rekrutacji. Jestem świadomy, że mam możliwość dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na moją szczególną sytuację oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich oraz nie podlegają profilowaniu tj. automatycznemu podejmowaniu decyzji.

ZA INNOWACJĄ STOI CZŁOWIEK

Masz pytania? Skontaktuj się z działem kadr:

32 777 43 60 wew. 25

 Godziny pracy:
poniedziałek – piątek: 8.00 – 16.00