Dlaczego warto skorzystać z TBI Connect?
Serwisanci TBI to profesjonaliści – posiadają wieloletnie doświadczenie w zakresie naprawy, optymalizacji, wdrożeń, monitoringu zdalnego i obsługi maszyn CNC. Dlatego zapewniamy klientowi najlepszą jakość usług serwisowych, a także odciążamy od problemów związanych z obrabiarkami CNC. Zakres wiedzy naszych elektromechaników i automatyków, w dziedzinach (w których się specjalizują), pozwala na sprawne usunięcie każdej awarii.
Kompetencje naszej ekipy serwisowej są poparte bogatym doświadczeniem – ponad 450 uruchomień maszyn CNC w kraju, kilkuset przeszkolonych operatorów obrabiarek oraz ogromna ilość usuniętych awarii i rozwiązanych problemów w maszynach CNC.
Co odróżnia nasze usługi zdalnego serwisu od konkurencji?
Zdalny serwis TBI Connect korzysta z oprogramowania i urządzeń, które po podłączeniu do sterowania maszyny klienta, w efektywny i bezpieczny sposób ułatwia współpracę. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania obie strony zyskują znaczną oszczędność czasu i środków, a płynność przepływu informacji i automatyka diagnostyki ułatwia podjęcie czynności serwisowych.
Serwisant, posiadając bezpośredni dostęp do danych o maszynie, może w krótkim czasie zdiagnozować usterkę, przeprowadzić prace konserwacyjne, przygotować zespół mobilny do serwisu u klienta, a nawet usunąć awarię.
Taki rodzaj kompleksowej obsługi serwisowej pozwala na zminimalizowanie okresu przerw produkcyjnych, spowodowanych usterką. System, poprzez szyfrowanie, jest bezpieczny dla danych o maszynie i programie CNC (serwisant ma dostęp tylko do danych diagnostycznych o usterkach).
TBI Connect to:
- zdalna obsługa maszyn klienta, po wdrożeniu oprogramowania,
- efektywny, zdalny monitoring stanu maszyn,
- dostęp do helpdesku telefonicznego oraz mailowego,
- realizację standardowej obsługi i zgłoszeń od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
Co po skończeniu się okresu gwarancji?
Usługa zdalnego serwisu jest bezpłatna, gdy dostarczamy klientowi maszynę. Telefoniczny i mailowy helpdesk jest także bezpłatny, a z każdej diagnozy jest przesyłany raport. Gdy roczna gwarancja się kończy, klient może przedłużyć zdalny serwis. Wtedy wystarczy uiścić roczną opłatę administracyjną.
W naszej ofercie posiadamy również serwis CNC, serwis wrzecion i pomiar laserem.